2. marraskuuta 2017

SNAPS FROM SNAPCHAT 5

Taas hieman mun kuulumisia tällein Snapchat -postauksen avulla. Muistuttaisin, että mua voi seurata snäpissä nimimerkillä @heidiemilia. Voin jo heti tähän alkuun paljastaa, että lokakuu oli minulle tosi hektistä ja stressaavaa aikaa, mutta onneksi se on nyt hieman helpottunut. Tämä myös on syy sille miksei tältä kuulta ole niin paljon kuvia ja miksi olen ollut vähän hiljaisempi somessa ylipäätään.
Mutta nyt itse aiheeseen!

Lokakuussa olen...

1. ...ollut kuvaamassa useaan otteeseen eri asuja. 2. ...ottanut omia irtiottoja arjesta herkuttelemalla. 3. ...aloittanut pääsykokeisiin luvun.

4. ...pelannut urakalla. Ihanaa, että kausi on käynnistynyt kunnolla! 5. ...saanut vihdoin mun syys kengät. (Näistä on myös erillinen postaus) 6. ...ollut kokoajan menossa jonnekin. 

7. ...fiilistellyt viimeisenä iltana mun pitkiä hiuksia ennenkuin kävin ne leikkaamassa lyhyeksi. 8. ...lukenut, paljon. 9. ...pelannut. Jes!

10. ...juhlinut äitini valmistumista. 11. ...taas lukenut. 12. ...saanut ajatukset pois töistä ja lukemisesta Jokereiden pelin avulla. 

Sellainen oli minun lokakuu. Jos et ole vielä lukenut aikaisempia Snaps from Snapchat postauksia, niin ne löytyvät alhaalta.


Kertokaa toki mielipiteenne! 

Ihanaa päivää kaikille!
-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti