9. lokakuuta 2017

SUOSIKKI ASUNI JA AJATUKSIA ITSEVARMUUDESTA



Huivi - Vila, Takki - Vila, Housut - Vila, Kengät - Aleksi 13, Laukku - Chika10, Hanskat - Stockmann

Nyt kun on saanut ihan tosissaan sanoa kesävaatteille heipat, on täytynyt alkaa penkomaan vaatekaapista lämpimämpiä vaatteita päälle. Suunnittelin tämän asun 8-10 asteen lämpötiloihin jollon ollaan ulkona jonkun verran.
Päälläni on Vilan trenssi ja sen alla paksu ja lämmin villapaita, nahkahousut, vuorelliset saappaat, nahkahanskat ja asun kruunaa iso ja lämmin kaulahuivi.

Mun mielestä ihan jokaisen asun täytyy tuntua päällä hyvältä ja siinä asussa täytyy viihtyä ja tämä on kyllä valehtelematta yksi mun lemppari asuista tällä hetkellä. Mulla on niin lämmin ja mukava olla ja samalla olen pukeutunut siististi.
Vielä viihtyvyyttäkin tärkeämpänä kriteerinä mielestäni asulle on se, että asussa täytyy olla itsevarma olo! Tämä on mun yksi tärkeimmistä kriteereistä aina vaatekaupoillakin: jos vaatteessa ei tule itsevarmaa oloa, sitä ei ole tehty minua varten ja silloin se jää kauppaan.
Kannattaa aina uskaltaa kokeilla joitain hieman erilaisempiakin vaatteita, sillä ikinä ei tiedä miltä ne näyttävät päällä ennenkuin on itse niitä kokeillut sovittaa. Jotkut vaatteet voivat olla yllättäviä... you never know ;)

Muistakaa rakkaat lukijat, että kenelläkään ei ole oikeutta tulla haukkumaan sinun vaatteitasi tai sinun tyyliäsi sillä olemme jokainen erilaisia ja pidämme erilaisista asioista.

Kanna vaatteitasi ja tyyliäsi ylpeydellä!

Ihanaa viikkoa kaikille 


-Heidi

6 kommenttia:

  1. Miksi pidät hiuksiasi aina noin?? Tosta nutturasta tulee mieleen ainoastaan se kakkaemoji.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun hiukset on nutturalla, ne ovat pois naamalta. Eikös se kakkaemoji ole aika söpö? ;)

      Poista
  2. No sen nutturan vois tehdä edes oikein, et varmaan edes tiedä kyllä miten tehdä nuttura oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän siihenkin jokaisella ole oma tapa :) Jos mun nutturat haittaa, nii en ole sua pakottanut mun blogia lukemaan ja niitä katsomaan :)

      Poista