18. lokakuuta 2017

PÄIVÄ MINUN KANSSANI 3 - LOKAKUU

3:15 Mmmitä...? Paljon kello on? Äh, koitan jatkaa unia.
4:30 Taas hereillä, mitä tää on..?
8:05 Hereillä...
8:50 Taas hereillä...
9:30 Nyt en jaksa enää yrittää nukahtaa. Nousen ylös ja käyn vessassa pesemässä kasvot.
9:45 Tuntuupas flunssaiselta. Juon Finrexin jos se helpottaisi oloa.
10:30 Lähden käymään postissa ja kaupassa ostamassa aamupala tarvikkeita.
11:00 Takaisin kotona. Syön aamupalan.
11:30 Lysähdän sohvalle. Avaan Netflixin ja käperryn peiton alle.

12:15 Äh, en jaksa keskittyä enään mihinkään sarjaan. Kai sitä voisi avata koneen ja tehdä vähän töitä. Vaikka onkin flunssainen olo ei töiden teko vaadi fyysisiä ponnistuksia niin enköhän jaksa.
13:35 Katson kelloa ja tajuan, että olen istunut koneella vajaan 1,5h. Samalla muistan, että nyt kerkeisin hakea paketin Postnordin varastolta. Eiköhän lähdetä!
15:00 Takaisin kotona. Avaan paketin... oi että miten ihanat kengät! Tämä on rakkautta ensisilmäyksellä! Näistä voisi tehdä erillisen postauksen blogiin hieman myöhemmin. ;)

15:15 Huomaan kuinka kova nälkä mulla on ja syön ruoaksi tonnikala-feta kastiketta ja pastaa. Tämä on yksi mun ihan lemppari ruoista tällä hetkellä.
15:30 Otan koneen takaisin syliin ja alan katsomaan Youtube videoita. (Seuraan todella paljon suomalaista tube maailmaa)
16:10 Menen keittiöön ja syön pienen välipalan ennen treenejä.
16:50 Lähden treeneihin.
17:15 Hallilla. Kamat kuivarista kantoon ja koppiin.
17:30 Lämpälle ennen jäätä.

18:15 Takaisin koppiin ja pukemaan kamat päälle.
18:30 Jääkone on lähtenyt jäältä ja on meidän vuoro aloittaa treenit.
19:30 Jäältä koppiin - kamat pois - vaatteet päälle - kamat kuivariin ja lähden kävelemään autolle.
20:05 Takaisin kotona.
20:15 Menen suihkuun ja sen jälkeen alan tekemään ruokaa.
20:40 Syön iltaruoan ja avaan Netflixin. Nyt kaston Family Guy:ta.
21:30 Hampaiden pesu ja sänkyyn.
22:00 Hyvää yötä!

Aikaisemmat päivä minun kanssani postaukset:
Päivä minun kanssani 1
Päivä minun kanssani 2

-Heidi

2 kommenttia: