22. lokakuuta 2017

OSTOSTEN ESITTELYÄ

Piitkästä pitkästä aikaa teen teille ostosten esittely postauksen. Tietenkin kun Suomessa on nyt syksy ja kylmä, niin nämä vaatteet/kengätkin ovat syksy/talvi keleille.
Itse tykkään tosi paljon lukea mitä muut ovat ostaneet sillä siitä saa myös itselle inspistä omaan pukeutumiseen. :)

Nyt itse aiheeseen!




Nahkanilkkurit. Nämä ovat oikeastaan tekonahkanilkkurit, mutta sillä ei ole väliä, koska mä niin rakastan näitä!! Tilasin nämä noin reilu kuukausi sitten Boohoo.com nettisivustolta ja pakko kyllä sanoa, että tuo nettikauppa on mun yksi uusimmista lemppareista.

Kaikki tuotteet mitä olen tuolta tilannut ovat olleet aivan täydellisiä. Ainoana miinuksena on Postnordin kotiinkuljetus. Koska en ole päivisin kotona, niin minun on todella vaikea saada näitä paketteja itselleni, joten olen hakenut ne itse Postnordin varastolta (mikä on myöskin yhden ison työmaan takana... mutta kuitenkin helpompi kuin kotiinkuljetus).

Takaisin kenkiin. Nämä tulivat siis omassa pahvilaatikossaan ja kumpikin kenkä oli pakattu erilliseen kenkäpussiin mistä iso iso plussa. Kengät ovat myös tosi jäykkää materiaalia ja pitävät muotonsa todella hyvin. Täytyy myöntää, että hieman pelkäsin millaiset kengät sieltä tulee kun maksoivat muistaakseni 15-20€, mutta nämä olivat yksi iso positiivinen yllätys!

R-A-K-A-S-T-A-N!





Champion talvikengät. Kävin isovanhemmillani pari viikkoa sitten ja näin ihan sattumalta heidän lehtikorissaan XXL:n mainoksen missä nämä kengät komeilivat etusivulla hintaan 39,90€. Päätin tilata nämä heti kun pääsisin kotiin ja koneen ääreen.

Omistan tälläiset saman tyyliset kengät mustana, mutta olen todella pitkään kuolannut niitä Timberlandin suosituimpia talvikenkiä ruskeina. Kun sitten löysin täysin samanlaisista kengistä (eri logolla vain) hyvän alennuksen, niin en miettinyt hetkeäkään ettenkö näitä tilaisi.

Mittasin jalkani senttikoon ja katsoin Championin kokotaulukosta mikä koko on minulle hyvä. Tilasin nämä koossa 38. Palloilin pitkään 38 ja 39 välillä ja päätin ottaa riskin ja tilata pienemmät. Tällä kertaa riski kannatti, sillä 38 oli juuri sopivan kokoinen jalkaani ja todennäköisesti 39 olisi ollut hieman liian iso.

Olin positiivisesti yllättynyt ihan kaikesta näiden kenkien kohdalla. Tein tilauksen lauantai iltana ja tiistaina paketti oli postissa odottamassa minua. Kun avasin paketin yllätyin.  Kengissä oli sisällä pehmeä vuori (ei, en ollut lukenut tuotekuvausta XXL:n sivuilta) ja juuri tälläisiä talvikenkiä olin etsinyt: tätä mallia, ruskeita ja vuori sisällä. Olen rakastunut! Voin luvata teille, että nämä tulevat näkymään todella paljon mun Instagramissa (@hheidiemilia) ja täällä blogin puolella.




Biker leather jacket. Nyt siirrytään kengistä mun tämän syksyn lemppari takkiin, nimittäin omistan vihdoin kunnon Biker nahkatakin! Mulla on tosi tosi monia nahkatakkeja (mustana, valkoisena, ruskeana, beigenä...), mutta tämä on ensimmäinen biker mallinen nahkatakki jonka ostin.

Näin Life of Siljan asukuvissa tälläisen samanlaisen takin ja katsoin mistä hän oli sen ostanut. Menin Boohoo.comin sivuille ja aloin selaamaan erilaisia nahkatakkeja. Löysin tämän hintaan 60€, mutta koska Boohoolla oli -50% alennukset kaikista tuotteista, niin hintaa tälle jäi vain 30€.

Tämä oli minun ensimmäinen Boohoo.com ostos ja se jännitti tosi paljon millainen takki sieltä mahtaa tulla. Yllätyin positiivisesti, jälleen kerran. Ainoa miinus tässä oli Postnordin toimitus (kuten kengissäkin), mutta nyt kun tuote on jo minulla ei tämä enää haittaa. =D

Tämä on itseasiassa ollut jo minulla päällä yhdissä asukuvissa, mutta lupaan myös tämän tuotteen kohdalla, että tätä tulette näkemään P-A-L-J-O-N mun blogissa ja Instagramissa tämän syksyn ja talven aikana.

Siinä oli minun syksyiset uutuudet mitä olen viime aikoina ostanut.

Onko teillä samoja tai samanlaisia vaatteita/kenkiä mitä näytin tässä postauksessa? :)

Ihanaa päivänjatkoa! ♥

-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti