4. lokakuuta 2017

LOKAKUUN NETFLIX SARJA SUOSITUKSET


Päätin taas nostaa muutaman Netflix sarjan esille ja vinkata teille mun tämän hetken lemppari sarjoja joita mä voisin katsoa kirjaimellisesti koko päivän. Lisäksi nyt on pari päivää satanut aamusta iltaan ja jos ei muuta tekemistä keksi sadepäiviksi, niin suosittelen alkaa katsoa jompaa kumpaa näistä sarjoista! :)

1. Sarjaksi olen listannut yhden mun lemppareista. Fun fact: olin juuri harmitellut itselleni kuinka tämä sarja on jäänyt mulla kesken ja mistähän ja milloin pääsen katsomaan seuraavan kauden ja kuin tilauksesta avattuani Netflixin tämä sarja pomppasi silmilleni. Kävin samantien katsomassa onko tästä Netflixissä kyseistä kautta ja olihan siellä! Nyt en malta odottaa, että mulla on aikaa katsoa tätä!

Tämä sarja on.....
Once upon a time! 


Tässä sarjassa palloillaan satujen ja todellisuuden välillä ja vaikka tämä onkin kunnon hömppä rakkaus komedia sarja, niin tässä joutuu kunnolla miettimään ja tätä täytyy ajatuksen kanssa katsoa jotta pysyy jokaisessa juonenkäänteessä mukana.

2. Sarja on myös sellainen josta olen jo aikaisemmin katsonut Netflixistä 1. kauden ja josta ilmeisesti nyt ihan hetki sitten tuli 2. ja 3. kausi (korjatkaa jos olen väärässä).  Heti kun olen saanut Once upon a timen katsottua, niin alan katsomaan tästä 2. ja 3. tuottareita.

Tämä sarja on...
Jane the virgin!


Pidän eniten tämän sarjan tavasta kertoa asioiden kulkua, sillä tässä on ulkopuolinen kertoja joka ikään kuin kertoo katsojille tapahtumia samalla kuin jaksot menevät eteenpäin. Vähän niinkuin lukisi aikaisemmin kirjoitettua päiväkirjaa ja samalla joku kaveri kertoo omia mielipiteitä jokaiseen päiväkirjan kohtaan. Olipas vaikeasti kerrottu... mutta ymmärrätte mitä koitan sanoa, jos katsotte tätä sarjaa! :D
Toinen asia mikä tästä sarjasta tekee niin hyvän on espanjalainen englanti mitä näyttelijät puhuvat, ah se on niin ihanan kuulosta! <3

Oletteko te katsoneet jompaa kumpaa näistä sarjoista ja jos ette, niin aiotteko te katsoa? :)

-Heidi

2 kommenttia:

  1. Minä katselin aika ahkerasti Once Upon A Timea, sitten se jotenkin jäi. Pitäisi varmaan käydä katsomassa uudet jaksot, luulisin että olen ainakin kaksi kautta jäljessä joten nyt voisi järjestää maratoonin.
    Aikanaan katsoin tuon Jane The Virgenin esikuvaa Juana La Virgeniä, se jäi sitten kesken kun asiat menivät niin saippuaoopperamaisen järjettömiksi. Jane The Virgen on huomattavasti parempi versio sarjasta ja olen siitä kovasti nauttinut. Erityisesti sen jälkeen kun Janen isä ilmestyi kuvioihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta kyllä saisi kunnon Once upon a time maratonin päälle! Aijaa, en tiennytkään tuota Jane The Virginistä, mutta mukava kuulla että molemmista sarjoista tykkäät! :)

      Poista