22. syyskuuta 2017

WHAT'S IN MY BAG?

Kun lukiossa kirjoitin blogia tuntui todella tyhmältä esitellä laukun sisältö, koska siellä ei ikinä kulkenut mukana muutakuin koulukirjoja ja penaali. Nykyään kun reissaan päivittäin monen laukun kanssa, tämän postauksen toteuttaminen tuntuu paljon järkevämmältä.
Eiköhän katsota mitä mulla on laukuissa päivittäin mukana!


Tällä hetkellä mulla on jokapäiväisessä käytössä kaksi laukkua: Michael Kors -laukku ja Niken urheilulaukku. Korssissa mulla on yleensä kaikki pienet tavarat ja Niken kassissa sitten taas kaikki isot tavarat ja vaatteet. 


Ihan ensimmäisenä mulla löytyy Korssin sisältä kalenteri, huulirasva ja penaali. Kalenteri on mulla sellainen mikä kulkee ihan kaikkialle mukana ja tämä on siitä outoa, sillä vuosi sitten en osannut edes käyttää paperikalentereita vaan kirjoitin kaiken puhelimeen. Tämä kyllä selkeyttää mun niinkin perfektionistista arkea, heh! 

Penaali multa löytyy ihan vain sen takia, koska ikinä ei tiedä milloin töissä tarvitsee kynää ja minusta se on vain niin helppoa kaivaa kynä esiin siinä tilanteessa laukusta, kuin lähteä metsästämään sitä. 

Huulirasva on mulle ihan ehdoton juttu varsinkin talvisin. En kuitenkaan sano, että olisin addiktoitunut siihen kuten monet muut. Talvisin käytän sitä ekstra paljon ja kesäsin en melkeinpä yhtään. 


Kuulokkeet on mulle ihan must -juttu. Tällä hetkellä mulla on käytössä Sudion kuulokkeet. Tykkään niin paljon kuunnella musiikkia ja jos joskus tulee sellainen tunne, että tahtoo lähteä ulos kävelemään, niin kuulokkeet korville ja menoks! 

Tietokone on kanssa ihan ehdoton. Ainakun on aikaa, avaan koneen. Se on pakko olla kaikkialla mukana, sillä ikinä ei tiedä milloin tulee tarve sillä jotain tehdä. Pääsääntöisesti teen joko töitä tai katson sarjoja kun olen koneella. 


Laturit tietenkin. Koska mulla konekin on kokoajan mukana ja käytössä, niin tarviinhan mä siihen laturiakin ettei akku pääse kokonaan loppumaan. Sama homma kännykän kanssa. Mulla kestää puhelimen akku just ja just koko päivän jos en sillä mitään ylimääräistä tee, mutta on se laturi aina hyvä olla mukana.


Lompakko kulkee nyt tietysti päivittäin mukana. Yleensä se on joko autossa tai laukussa, riippuen tilanteesta. 


Autonavaimet ja kotiavaimet. Sama homma kuin lompakossa, ne kulkevat ihan kokoajan mukana. Vaikka en olisi edes autolla liikenteessä, niin mulla on autonavaimet mukana. Onneksi en ole kertaakaan niitä hävittänyt. Psst! Eikös ole söpö avaimenperä mun kotiavaimissa? Siis aivan ihana! 


Ja viimeisenä laukusta löytyy aurinkolasit. Mun silmät on niin herkät valolle ja kirkkaudelle, että mun täytyy aina ajaessakin pitää arskoja päässä jos on vähääkään aurinkoinen sää. Hain nämä aurinkolasit tänään postista. Saa nähä tuleeko näistä mun lemppari arskat. Monia oon kyllä ostanu ja kokeillu, mutta yhdetkään eivät ole olleet yhtä hyvät kun mun vakkari aurinkolasit, jotka ovatkin tällä hetkellä autossa valmiina. 

Löytyykö teidän laukuista jotain mitä mä en tässä maininnut, tai mitä en ehkä edes hoksannut mainita? :)

-Heidi

2 kommenttia:

  1. Hih, mulla on toi sama Kors ja ihan toi sama kalenteri! :D Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta, niin jään seuraileen! <3

    Käy kurkkaan mun blogia, jos kiinnostaa! :)
    https://puikoltapudonnut.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Tervetuloa :)

      Ehdottomasti käyn!

      Poista