17. syyskuuta 2017

USKO ITSEESI!


Nouse siivillesi ja anna niiden kantaa sinut kauas - päämäärääsi saakka. Katsele korkeudesta alas ja nauti näkemästäsi. Sinä pärjäät kyllä - kun uskot itseesi. 

Rakas mummuni lähetti mulle 8.2.1017 postikortin, jossa luki yllä mainittu runo. Tämä runo on saanut mut jaksamaan ja tsemppaamaan kaiken läpi mitä oon tän vuoden aikana kokenut. Välillä kun tulee vaikeita hetkiä tuntuu paremmalta vain luovuttaa kuin yrittää taistella tavoitteiden puolesta, mutta tämä kyseinen kortti on aina saanut mun pään kääntymään ja muistuttanut miksi teen sitä mitä teen. Se on mun kotona hyllyn päällä ja aina kun tuntuu todella vaikealta mä luen sen kortin ja saan siitä voimaa taas jatkaa mun päämäärien tavottelua. 

Minusta jokaisella ihmisellä pitäisi olla jonkinlainen voimalause mikä auttaa jaksamaan ja muistuttaa siitä minkä eteen tekee töitä. Osalla se on jokin urheiluun liittyvä netistä löytynyt lausahdus ja osalla jokin sellainen millä on ehkä oikea merkitys juuri sille kyseiselle henkilölle. Mä olen yrittänyt vaikka kuinka monta vuotta löytää netistä sellaista todella tsemppaavaa lausetta jonka voimalla mä jaksaisin pyörittää mun arkea, mutta mikään ei ole ikinä tuntunut omalta. Ehkä syynä on se, että quotet mitä etsin oli kaikki urheiluun liittyviä. 

Kun mummuni sitten lähetti minulle tämän kortin, se iski minuun ihan samantien. Tämä se on, tämä on minun voimalauseeni.  Sitä tunnetta on todella vaikea ymmärtää, jos sitä ei ole itse kokenut. Olin etsinyt aivan vääränlaisia lausahduksia tsemppaamaan mua, sillä tämä, ei urheilullinen lausahdus, on se tsemppi mitä olen etsinyt kaikki nämä vuodet. 

Haluaisin tietää teidän, rakkaiden lukijoideni voimalauseet, jos teillä sellaisia on. :)

Ihanaa sunnuntai-illan jatkoa!

-Heidi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti