8. syyskuuta 2017

TÄNÄÄN...

...Olen herännyt pitkästä aikaan niin, että minulla on päivällä suunniteltua menoa. Nyt kun mulla loppui kesätyöt, niin olen kaikki päivät vain odotellut iltaisin olevia treenejä.

...Olen kuunnellut JVG:n uutta albumia repeatilla. Harvoin tulee kuunneltua vain yhtä artistia, mutta täytyy myöntää, että tuo jvg:n uusin albumi osui ja upposi!

...Olen laittanut vanhoja vaatteitani myyntiin Facebook kirpparille. Aina kun löydän vaatekaapistani vaatteen mitä en ole pitänyt vuoteen, myyn sen. Tämä on loistava kikka pitää vaatekaappi siistinä ja sinne ei jää käyttämättömiä vaatteita lojumaan ;)

...Olen jännittänyt kauden ensimmäistä harjoituspeliä. Vaihdoin seuraa nyt kaudeksi 2017-2018 ja pientä jännitystä on havaittavissa, kun täysin uuden joukkueen kanssa pääsee pelaamaan illalla pelaamaan. Pieni jännitys on tervettä, eikös se näin mene? :)


...Olen syönyt tortilloita. Jos yksi ehdoton lemppari ruoka pitäisi nimetä, niin se olisi varmasti tortillat. Itseasiassa olen syönyt nyt puolen vuoden aikana niitä enemmän kuin varmaan koko elämässäni yhteensä, haha!

...Olen katsonut Gilmoren tyttöjä. Muutaman kerran yritin aloittaa tämän sarjan, mutta alku tuntui niin tylsältä, että se aina jäi. Nyt kuitenkin sain itseäni niskasta kiinni ja olen jo 7. kaudessa!!

...Pelasin kauden parhaimman pelin! Noh, se tosiaan oli vasta kauden eka peli, mutta silti paras ja itse olen todella tyytyväinen. :)

...Katsellut romanttista komediaa. Hömppä leffat ovat vain niin hauskoja ja ihania etten kestä!! Juuri sellaisia leffoja joissa ei tarvitse ajatella mitään ja siitä mä pidän :D


-Heidi

2 kommenttia:

  1. Opiskeletko mitään vai mitä teet tällä hetkellä :) kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin tehdä tästä erillisen postauksen missä vastailen kaikkiin kysymyksiin? :) Miltä kuulostaisi? :)

      Poista