19. syyskuuta 2017

MITÄ SYÖN PÄIVÄSSÄ?


Ensimmäinen ruoka minkä syön herättyäni on aamupala. Riippuu todella paljon päivästä mitä syön, mutta yleensä leipää ja rahkaa tai puuroa ja juon joko vettä, mehua tai maitoa. Tänään aamupalani koostui karjalanpiirakoista joihin laitoin päälle kurkkua, vadelma rahkasta, viinirypäleistä ja omena-marja mehusta. Sen lisäksi otan vielä magnesium tabletin joka ehkäisee mulla suonenvetoja jaloissa.


Syön aamupalan aina olkkarissa ja jos vain on aikaa katson samalla Netflixiä. (Tähän väliin netflix suositus: Greenhouse Academy) Jos aamuisin ei ole aikaa jäädä katomaan Netflixiä, niin tsekkaan somet vain läpi samalla kun syön.


Lounas sijoittuu mulla n. 11.00-14.00 välille. Jos olen töissä, syön ruoan jo 11 maissa, mutta jos olen kotona syön sen vasta 14 aikoihin. Tänään ruoaksi söin lohikiusausta ja mini tomaatteja ja samalla (kuten aina) katson joko Netflixiä tai Youtube videoita, jos syön lounaan kotona.


Välipalaksi join kuvassa näkyvän smoothien. Hyi soikoon kun oli pahan makuinen, en suosittele maistamaan. :D Jos olen lounaan syönyt jo 11 maissa, niin välipalaksi syön jotain muutakin, jotta jaksan treenit.


Syön päivällisen aina vasta treenien jälkeen illalla n. 20.00-22.00 maissa. Päivällinen koostuu mulla todella useasti pastasta, kanasta ja vihanneksista. Ja taas... samalla katson Netflixiä. :D

Mutta, siinä oli pieni kurkkaus siihen millaista ruokaa mun päivät pitää sisällään. Kommentoikaa ihmeessä, jos joku jäi mietityttämään tai haluatte jostain asiasta kertoa mielipiteenne. :)

Ihanaa päivää kaikille!

-Heidi

2 kommenttia:

  1. Tää kuulostaa hyvältä! Pitäisi varmaan itsekin alkaa pitää vähän ruokapäiväkirjaa, kun tuntuu, että kunnon ruokaa ja välipaloja tulee syötyä ihan liian vähän, ja sitten nälkäisenä tekee mieli herkutella ihan liikaa... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Katri! Mulla on sama ongelma, mutta huomaan että keskittyy enemmän oikeisiin aterioihin kun pitää vähän kirjaa siitä mitä syö :)

      Poista