3. syyskuuta 2017

MITÄ ODOTAN KAIKISTA ENITEN SYKSYSSÄ?

Kesän viimeinen kuukausi loppui torstaina ja nyt olisi aika siirtyä syksyyn ja talvea kohti. (Winter is coming, he-he) Itselläni kesä oli työn täyteinen, mutta kerkesin myös vähän nauttiakin siitä. Linnanmäellä käväsin serkkupoikieni kanssa ja kavereiden kanssa nautin kesäilloista (toppatakit päällä). Harrastukseni jäi kesän aikana vähän vähemmälle huomiolle joka harmitti kovasti, sillä urheilu on ollut aina minulle kaikki kaikessa. Onneksi nyt on taas enemmän aikaa ja intoa panostaa siihen kun kausikin alkaa.


Olen aina tykännyt syksystä. En niinkään niistä kylmistä aamuista ja sateisista päivistä, vaan niistä lämpimistä syyspäivistä jolloin ulkona on niin kaunista ja ei tahtoisi olla sisällä ollenkaan. Myöskin pukeutumisen kannalta syksy on mulle se lemppari vuodenaika, kun nahkatakit ja isot neuleet tulevat taas muotiin ja pääsee pukeutumaan ihaniin syysvaatteisiin. Siitä mä tykkään! 


Syksy antaa minulle tietynlaista inspiraatiota valokuvaamiseen ja asukuvien ottamiseen. Ulkona on niin kaunista, kun puitten lehdet muuttuvat kellertäviksi ja punertaviksi ja silloin haluaisi vain kuvata kaikkea mitä näkee ympärillään. 


Kynttilät. Tarvitseeko tätä edes sen enempää selitellä? Rakastan kynttilöitä ja varsinkin tuoksukynttilöitä. Niistä tulee niin ihana tunnelma kotiin, kun sytyttää kynttilät päälle ja laittaa valot pois ja käpertyy huovan alle katsomaan Netflixiä. 


Myöskin syksyn tuoma tunnelma ympärille. Sitä ei osaa oikein sanoin kuvailla, sen vain tuntee kun kulkee ulkona. 


Ihanaa syksyä kaikille! 

-Heidi

4 kommenttia:

  1. Syksyllä jaksaa nauttia uudesta arjen alusta. Kesällä on saanut levätä ja ladata akkuja. Kiva kirjoitus sinulla. Mukavaa syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! :) Mä tykkään kans syksystä tosi paljon <3 Sen lisäksi tykkään myös tästä sinun blogistasi, ja liityn kyllä lukijaksi, jotta löydän tänne myös jatkssa! :)

    www.hennam.fi

    VastaaPoista