6. syyskuuta 2017

IN & OUT 3

Nämä postaukset ovat kyllä teidän suosiossa ja olen niin iloinen, että aloin aikoinaan näitä tekemään. Kokosin yhteen minun silmääni miellyttäviä trendejä ja ei niin miellyttäviä trendejä. Muistuttaisin jälleen, että nämä ovat vain minun mielipiteitäni ja makuasioista ei voi kiistellä. Pidetään ilma raikkaana, vai mitä? 




Revityt farkut - Yksi ainakin oma suosikki ollut tämänvuoden ja viimevuoden ja sitä edellisen ja sitä... :D Ei liian reivyt, mutta esimerkiksi jos polvien kohdalla on reijät, niin se on ihan mun suosikki!


Farkkutakit - Siis aivan yksi mun  lemppareista nyt kun ilmat ovat vähän viileämmät, että tarvitsee takin, mutta nahkatakilla tulee vielä liian kuuma. I LIKE!


Mukavat treenivaatteet - Itsellä ainakin uudet ja mukavan tuntuiset reenivaatteet tuovat niin paljon lisää motivaatiota treenaamiseen ettei mitään järkeä. Harmi vain, että joukkueellamme on sääntö, että peleissä saa käyttää vain ja ainoastaan mustia housuja...


Korvan yli menevät kuulokkeet - Olen rakastunut nyt tälläisiin isoihin kuulokkeisiin ja aina kun lähden ulos laitan kuulokkeet korville ja musan täysille!



Prodeeraukset vaatteissa - Ei ei ja vielä kerran ei! En vain yhtään pidä siitä, että muuten hienoja vaatteita pilataan tälläisillä, minusta turhilla, kuvioilla.


Wayfarer aurinkolasit - Nämä oli mulla suuri hitti joskus 3-4 vuotta sitten, mutta ei enään. Minusta nykyään on niin paljon hienomman muotoisia laseja kuin nämä.


Pallo paidat - Olen viimeksi pitänyt pallopaitoja joskus ihan lapsena kun äiti on pakottanut, mutta sen jälkeen kun olen saanut itse tuoda mielipidettäni esille vaatteissa en ole suostunut pitämään tälläisiä paitoja. Sama pätee sukissa, ei pallosukkia :D

Kuvat: WeHeartIt
Miley Cyrus hiukset - Tämä hiustyyli joko sopii tai ei voi. Minulle tämä ei todellakaan sovi. Näytän ihan joltain avaruusoliolta kun pidän kahta palluraa pääni päällä. =D

Onko teillä samoja In tai Out kohteita kuin minulla? 


Ihanaa keskiviikkoa kaikille! 
-Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti