27. elokuuta 2017

IN & OUT 2

Hii! I'm back! 
1,5 vuotta siinä menikin ennenkuin löysin taas fiiliksen kirjoittaa, mutta täällä mä nyt taas olen ja pää pursuaa niin paljon uusia ja mahtavia postaus ideoita, joten toivottavasti teillä on intoa pysyä mukana mun tulevassa syksyssä!  

Ihan ensimmäiseksi haluan pitää mun blogini perinnettä yllä ja tehdä toisen osan super suositusta in & out postauksesta. Olkaa hyvät!

IN

1. Ensimmäiseksi in -listalle pääsee pienet, yksinkertaiset tatuoinnit. Olen jotenkin todella paljon nyt tykännyt katsella muiden simppeleitä tatskoja käsissä ja kyljissä. 


2. Marmori kuosi. Sitä on kaikkialla, kynsissä, kännykänkuorissa, tietokoneissa, pöydissä ja jopa lattioista tehdään marmorin näköisiä. Tykkään tästä kuosista niin paljon, etenkin vaaleasta marmorista!! 


3. Kesät ja ulkomaanmatkat jonnekin lämpimään. Suomen kesä oli mitä oli ja sen takia ainakin itsellä ollut kova hinku päästä ulkomaille ja lämpimään. Kyllä sen huomaa myös muitten päivityksistä, kun melkein kaikki kaverit ovat olleet jossain vaiheessa kesää ulkomailla. 


4. Flipflop, suihkusandaalit...millä nimellä näitä kutsutaankaan... jokaisella on oma nimityksensä näille, mutta täytyy myöntää, että itse ainakin pidän näistä kengistä ihan super paljon ja olivat mulla yhdet käytetyimmistä kengistä kesän 2017 aikana. 


OUT

1. Trumpettihousut, onko se edes näiden oikea nimitys (?), en tiedä kun en omista tälläisiä :D Nämä jakavat mielipiteet aikalailla puoliksi, joko näistä tykkää tai sitten ei. Itse kuulun ei -puolelle. 


2. Flipflopit, nämä menettivät ainakin tänäkesänä suosionsa kun Adidaksen ja Niken suihkusandaalit rantautuivat suomeen. Kyllä itse ainakin myönnän, että ne suihkusandaali kengät ovat hiukan mukavammat jalassa kuin nämä. Flipfloppeja olen kuitenkin käyttänyt koko ikäni kesäsin 2017 kesään saakka. 

Out -asioita ei nyt ollut kuin pari, mutta toivottavasti silti tykkäsitte. Kertokaa ihmeessä mielipiteenne, että haluatteko lisää näitä postauksia ja oliko teillä samoja in tai out kohteita kuin minulla? :)

Mukavaa päivää kaikille! 

-Heidi

2 kommenttia: