26. huhtikuuta 2016

SNAPCHATIN SYÖVEREISTÄ

Olen tehnyt pientä salapoliisityötä ja huomannut, että eniten positiivisia kommentteja kerää mun snapchat postaukset. Nyt kun en ole taas pitkään aikaan tämmöistä postausta tehnyt, niin ajattelin, että nyt olisi loistava tilaisuus kurkistaa mun kännykän Snapchat - kansioon, johon on ihan huomaamattomasti kerääntynyt paljon erilaisia kuvia alkuvuodelta. Mua voi seurailla snäpissä nimellä @heidiemilia. :)

Ajattelin kokeilla tälläistä, että yhdistän kaksi postausta yhdeksi, eli "mitä minä olen tehnyt muutaman kuukauden aikana?" ja "snapchat pictures". Haluaisin myös kuulla miten tämä kahden idean yhdistäminen onnistui teidän mielestä tässä, eli

kertokaa mielipiteenne! ♥

Viimeisten kuukausien aikana olen...

1... Ollut verenluovutuksessa. 2... Lukenut neljään eri ylioppilaskirjotukseen ja ollut neljässä kirjotus tilaisuudessa. 3... Nauttinut todella romanttisen ystävänpäivä illallisen poikaystäväni kanssa :D 4... Jännittänyt veljeni kanssa penkkareita ja miettinyt ja pähkäillyt päässä kuinka hieno päivä siitä on tulossa.

4... Käynyt perheeni kanssa syömässä ravintolassa. 5... Käynyt monessa eri leffassa poikaystäväni kanssa. 6... Shoppaillut.... 7.... Viettänyt unohtumattoman penkkaripäivän rakkaiden ystävieni kanssa! 

8... Käynyt Jumbon uudessa jenkkiläisessä raflassa syömässä, oli muuten hyvää! 9... Ollut monissa unohtumattomissa peleissä joukkueeni kanssa. 10... Sairastanut. 11... Nukkunut pitkästä aikaa pitkät yöunet. 

12... Saanut itselleni työpaikan kevääksi ja kesäksi. 13... Saavuttanut kauden aikana hopeeta. 14... Nauttinut kun kirjoitukset ovat loppuneet 15... Pessyt auton ensimmäistä kertaa xD

16... Aloittanut salillakäynnin kuukauden ajan säännöllisesti. 17... Ajanut ensimmäistä kertaa kolmen tunnin ajomatkan. 18... Nauttinut mahtavista maisemista Himoksella 19... Rentoutunut kavereiden kanssa paljussa.

20... Viettänyt pikkusiskoni rippijuhlia. 21... Käynyt aamujäillä kauden loputtuakin. 22... Tehnyt siskoni kahviovuoron. (olen ihana isosisko :D) 23... Ajanut myöhään yöllä kotiin.

24... Käynyt pitkästä aikaa katsomassa siskoni pelejä. 25... Pelannut joukkuelaisten kanssa säbää. 26... Shoppaillut...again. 27. Juhlinut joukkuelaisen valmistumista. 

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Nää snäpchat postaukset on kyllä kivoja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Patricia! Itekin tykkään tälläisiä lukea! :)

      Poista