5. huhtikuuta 2016

HOW I EDIT MY INSTAGRAM PHOTOS

Heippa! Nyt ollaan vähän erilaisen postauksen parissa, nimittäin aijon kertoa miten mä muokkaan mun ig kuvat, tai ylipäätään kaikki kuvat mitä someen pistän. Jokaisella on varmasti oma tapa muokata kuvansa, niinpä olisi hienoa jos kertoisitte mitä muokkaus ohjelmia te käytätte ja muokkaatteko yleensä kuvanne koneella vai kännykällä.

Mitä muokkaus ohjelmia te käytätte?

Noniin, alotetaan. Mä muokkaan kaikki mun kuvat oikeastaan kännykällä. Jos blogiini teen kollaaseja, niin ne teen yleensä Picasan avulla koneella. Mulla on ollut tosi tosi monia erilaisia muokkausohjelmia käytössä ja syksyllä raaskin ensimmäisen kerran maksaa 0,99€ App Storen ohjelmasta. Ostin nimittäin Afterlight-muokkausohjelman ja sitä olen siitä asti käyttänyt. Tämän kuvan muokkaan nyt tuolla Afterlight -sovelluksella. 



Ihan ensimmäiseksi valitaan kuva jonka haluaa muokata. Valitsin tälläkertaa kuvan jonka olen itse ottanut pihaltamme yhtenä kauniina talvipäivänä. 1. Säädän kuvan kirkkautta. 2. Lisään hieman kontrastia. 3. Ihan vähän kylläisyyttä. 


Seuraavaksi menen valitsemaan filtterin kuvaani Guest-kohdasta. Sieltä valitsen Russ -nimisen filterin ja säädän sitä niin, että se sopii kuvaan.


Tämän jälkeen menen Original -kohdasta valitsemaan toisen filterin. Sieltä valitsen Relic -nimisen filterin ja säädän sen niin, että sitä on ihan vähän vain kuvassa. Tämän avulla saan kuvistani hieman sinisempiä. 


Sitten ihan viimeinen asia mitä teen, niin menen takaisin tuolle ensimmäiselle välilehdelle ja valitsen sieltä valoitus -kohdan. Siitä lisään vielä lopuksi ihan ihan vähän valoitusta ja TSADAA, kuva on valmis! Sitten tietenkin ihan viimeisenä tallennan kuvani kännykkään. 

Tässä on vielä alkuperäinen ja valmis kuva, jotta näette niiden eron. 


Love, Heidi

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Afterlight on ihan mun suosikki :)


    ♥ Vilhelmiina Lyydia

    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus!! Afterlight on kyllä sovellus, jota monet suosittelee. Ja kiva nähdä toi ero tossa alkuperäisessä ja valmiissa kuvassa, fiksusti muokattu :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista