21. maaliskuuta 2016

UUSI PERHEENJÄSEN

Moikka! Otsikko saattaa viedä vähän ehkä harhateille, mutta jos nyt tarkkoja ollaan, niin uudesta perheenjäsenestähän tässä on kyse, nimittäin uusista kengistä minun kenkä perheeseen! Mulla on varmaan neljät tai viidet eri Niken kengät ja nyt sitten tuli yksi pari lisää. Jotenki oon ihan rakastunut näihi tämmössii tennareihin ja voisin vaa hamstrata niitä kokoajan lisää. Saa nähä montako kertaa kerkeen kaikkia niitä käyttää kesän aikana. Onneksi kohta alkaa tiet olemaan sen verran kuvia, että uskaltaa käyttää valkosia kenkiä, hahah!

Mitä mieltä te olette näistä kengistä?





Love, Heidi

14 kommenttia:

  1. Aivan ihanat kengät!!! <3

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Eikä, ei nämä ole aidot :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olenko mä sanonut että nää on aidot? En oo puhunu näistä aitoina enkä feikkeinä kenkinä. Olen puhunut näistä pelkästään kenkinä :)

      Poista
  3. mikä näitä anoja vaivaa :D ? mutta aivan ihanat kengät olet löytänyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en kans tiiä :D Mut hattuu nostan kyl ku joillai o aikaa puuttuu tommossii asioihi, mutta ei viiti sitä kuitenkaan nimellä sanoa :D

      Ja kiitos paljon! <3

      Poista
  4. Ihanat on oli sitten feikit tai ei (Y) :) Oma mielipidehän se on tärkein!

    VastaaPoista
  5. Siis nätit kengäthän nuo on, mutta sä itse väitit että nämä olisi aidot ja se saatta kärkkää vastareaktioita aiheuttaa, kun nämä feikit kuitenkin on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä olen väittänyt että nää on aidot? :D Olen puhunut näistä Niken kenkinä, ja niinhän nää on, joten mitä ihmiset hiiltyy

      Poista
    2. Sulle aikaisemmin tuli kommenttia joissa aitoutta epäiltiin, kun tuollaista mallia Nikellä ei ole. Vastasit siihen että oisit itse suunnitellut nämä Niken nettisivulla tms. Lisäksi ei, nämä ei ole Niken kengät vaan piraattiversiot.

      Poista
    3. En oo sanonu että olisin nää suunnitellu itse :D Sanoin että niken sivulla pystyy kyseiset kengät suunnittelemaan :D Ei tarvii mun sanoja alkaa vääristelemään, sillä en ole sanonut että itse kyseisiä kenkiä olisin suunnitellut koska Alistahan mä nämä tilasin ja kyllä, nämä on mulle Niken kengät, sillä miksi niissä muuten olisi Niken logo?

      Poista
    4. Lapsi hyvä, käsitätkö edes itse tukevasi rikollisuutta ostalla näitä piraattituotteita? Ne on laittomia suomessa.

      Poista
    5. Voi Anonyymi rakas, Laitonta on myydä piraatti tuotteita eteenpäin. Niiden ostaminen ulkomailta ei ole laitonta jos tuotteet tulevat omaan käyttöön :)

      Poista