8. maaliskuuta 2016

KIRPPARI LÖYTÖJÄ

Oon ihan kamalasti innostunut nyt myymään ja ostamaan kirppareilta vaatteita. Mun mielestä se on ihan sama mistä niitä vaatteita ostaa, kuhan ne on kaikki siistejä ja puhtaita. Olen nyt yhdestä Facebook kirpparilta ostanut yhden takin ja yhden hameen, jotka ajattelin nyt näyttää teille. Molemmista olen todella todella tyytyväinen ja takkia rakastan ihan älyttömästi! Odotan jo, että tulis kevät ja pääsis käyttämään sitä!

Tästä pääset kyseiselle Fb Kirpputorille.

In vai Out? 







Love, Heidi

8 kommenttia:

  1. Ihana toi takki! ❤️ Sopii varmasti sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo ainaki omasta mielestä sopii :) Myöhemmin on tulossa asukuvia ton takin kaa :)

      Poista
  2. Kaunis takki, täydellinen kevääseen. :)<3

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana tuo takki!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Oon kyllä iteki ihan rakastunut siihen!

      Poista
  4. itekkin tein juuri kirppislöytö postauksen! Näitä on aina kiva lukea :)! Tosi ihana toi takki ♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva toi sun kirppis postaus :) Kävin lukemassa! :) Ja kiitos, rakastan sitä itekin <3

      Poista