14. helmikuuta 2016

SNAPCHAT PICTURES

Moikka! 
Nyt on taas se aika, että kerron kuluneesta kuukaudesta (lähinnä tammikuusta) Snapchatin mystory-kuvien kera. En ole varmaan ikinä aikaisemmin ottanut näin paljon kuukauden aikana kuvia mystoryyn, koska ajattelen aina, ettei ketään kiinnosta katsoa tämmöisiä hetkiä. Näin uuden vuoden kunniaksi olen skarpannut ja laittanut sinne kuvia, jotka olen halunnut jakaa muille ihmisille, tykkäsivät he niistä tai eivät!

Tammikuu on ollut pääsääntöisesti normaalia arkea, mutta kyllä sinne mukaan mahtui esimerkiksi hotelli viikonloppu ja hemmottelua jalkahoidossa. 

Tässä on mun tammikuu: 


1. 3.1 oli Helsingin jäähallilla ringeten MM kisojen toinen finaali jonka Suomi voitti nätisti 0-13. Ikinä aikaisemmin ei ole nollapeliä tullut finaalissa saatika tuollaista murskavoittoa! 2. En pidä yhtään kylmästä ja tammikuussa nuo -20 asteen pakkaset oli mulle tosi kovia, sillä mulla on aina kylmä jos ulkona on kylmä :D (logiikka?). 3. Päätin kuitenkin lähteä poikaystäväni kanssa shoppailemaan hänelle talvikenkiä, sillä ei sitä nyt koko päivää jaksa sisälläkään maata vaikka kuinka kylmä olisi. 


4. Käytiin iskän kanssa testailemassa yhtä autoa mikä olisi ollut kyllä aika mahtava, jos se oltaisiin ostettu! 5. Sain synttärilahjaksi lahjakortin jalkahoitoon ja oli kyllä niin mahtavaa päästä hemmottelemaan itteään! 6. Koska mulla oli lukiossa menossa viimeinen jakso, niin vaikka kuinka olisi koulu alkanut vasta 13, niin täytyi herätä "aikaisin" viemään siskoa kouluun..


7. Jep, vaikka tosiaan on viimeinen jakso menossa, niin silti kyllä väsyttää aina illalla ku pääsee nukkumaan ja yhtenä lauantaina nukuinkin vahingossa kellon ympäri. 8. Kuten jo edellisessä Snapchat postauksessa kerroin, että poikaystäväni ja minä käydään aina kun vaa mahollista kattomas Jokereiden pelejä, niin toinen tämmöinen tilaisuus oli tammikuussa. Ajatelkaa, vasta toinen ja kausi on kohta jo ohi! 9.  Rakastan lapsia yli kaiken ja tälläiset lapsenvahti keikat naapureissa ei ole mitään muuta kun mukavaa vaihtelua mun elämään. 


10. Täytyi kuva tuosta omasta autostakin napsasta My storyyn yhtenä ihanana maanantai aamuna. 11. Joo tää on sitä mun tuuria. Sillonkun pääsen pelaamaan, niin flunssa on kovempi kuin koskaan. Onneksi Findrexin auttoi sen verran, että pääsin pelaamaan ja olonikin oli jo normaali. 12. Ja sitten se fiilis, kun tulee pelistä ja jääkaapissa on täytekakkua! <3 


13. Käyn viikonloppuisin siivoamassa yhtä firmaa. Ei siitä sen enempään :D 14. Olin luvannut poikaystävälleni mennä kerrankin katsomaan hänen peliään, kun ei ollut omia reenejä ja samalla muistin, että mulla on seuraavana päivänä kokeet, joten kun venasin että peli alkaa, niin luin autossa kokeisiin. 15. Kyseistä peliä katsomassa. 


16. Iki-ihana hemmottelu viikonloppu kylpylähotellissa. Lauantai illan päätteeksi käytiin vielä poikaystäväni kanssa keilaamassa ja minähän voitin! 17. Matikan preliin viime hetken lukeminen. Näin jälkikäteen sanottuna, olisi siihen voinut enemmänkin lukea... 18. Nyt kun ei ole koulua, niin on ihan parasta aloittaa päivä shoppailemalla ja kaakaolla. Nam! 

Mitä mieltä olette tämmöisistä postauksista? Haluatteko enemmänkin, vaikka joka kuukausi ns. kuukausi koosteen? Ja jos teillä on postaus ideoita, niin kertokaa minulle ihmeessä!

Love, Heidi

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus! ❤️ Mä en jotenkin osaa/jaksa laittaa ikinä mitään mystoryyn :D ehkä mulla on vaan niin tylsä elämä.. ja muuten siistiä että oot saanu oman auton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo mulla on ihan sama, et jotenki mielummi lähetän kaikille yksityisesti kuvan ko pistä mystoryy, mut nyt oon vähä skarpannu sen asian kaa :D

      Poista
  2. Kiva postaus! :) on tosi kiva nähdä mitä olet puuhaillut!

    VastaaPoista
  3. näitä snäppipostauksia on niin hauskaa seurata :))

    VastaaPoista
  4. Eikä, ihana postausidea! :) Voisin ehkä itsekin toteuttaa tälläisen joskus.

    tildahytonen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tee ihmeessä! :) Mä tykkään ainaki lukee tällässii postauksii :)

      Poista