17. helmikuuta 2016

KUVIA LAPSUUDESTANI

En malttanut odottaa ensi maanantaihin tämän postauksen kanssa ja ajattelin, että ihan Penkkareiden kunniaksi julkkaisen tälläviikolla kaksi postausta. Mun mielestä tää sopii hyvin tähän aikaan, sillä olenhan jo niin "vanha", että mulla on penkkarit torstaina! (penkkareita pääsette seuraamaan mun Snapchatissa @heidiemilia)

Eli, aijon näyttää teille hieman valokuvia kun mä olin pieni. Kaikista kuvista en välttämättä muista milloin ne ovat otettu, mutta ei anneta sen häiritä! Nämä kaikki kuvat ovat otettu kun olin alle 6-vuotias, jos haluatte toisen osan, niin siihen tulee sitten hieman uudempia kuvia, mm. ala-aste ajoistani.

Haluatteko tästä toisen osan? :D


Alotetaan aivan alusta, eli päivästä jolloin synnyin. Päivä oli 28.12.1997 ja niinkuin kuvastakin näkee, niin syntyessäni mulla oli mustat hiukset. 

Ruoka on mulle maistunu jo ihan pienestä asti, kuten kuvasta huomaa :D

Keittiössä häärääminen ja ruuan laittaminen puolestaan on tainnut jäädä tuonne lapsuuteen, sillä en ole enään kovin innokas itse tekemään ruokaa. Heh!

Isin lippikset on aina ollut mulle ns. "pakkomielle". Pienenä pukeuduin AINA isin tai äitin isoihin vaatteisiin. 

Mun ensimmäinen joulu oli 24.12.1998 

 Mopo mimmei pienest asti, hehe! 

Ja tästä sen taas näkee, että melkeinpä jokaisessa leikissä mulla piti olla kumpparit jalassa. Mitkään muut kengät eivät käyneet, aina kumpparit.

 Uuden Vuoden tina 30.12.1999

Tais vähän jännittää pääsiäismunien ettiminen vuonna 2000.

 Oon auttanu iskää niin autojen pesussa....

...kuin pihatöissä. 

Olisinko ollut 5v. kun sain mun ekat silmälasit ja joka päivä harjotin mun vasenta silmää tunnin verran pitämällä lappua oikean silmän päällä. 

Vesi ja uiminen on ollut mulle tosi tärkeitä jo pienenä, ja niin ne on vieläkin. :) 

Love, Heidi

2 kommenttia: