1. helmikuuta 2016

FAVORITE SERIES

Heippaa! Paljastan nyt teille todella todella suuren salaisuuden mitä varmaan kukaan ei vielä tiedä minusta. (kaikki sen varmaan tietää jo) Mä en oo enään muutamaan vuoteen kauheasti innostunut leffojen katselusta, vaan sitä enemmän olen alkanut seuraamaan kaikkia erilaisia sarjoja. Tottakai jos elokuviin tulee joku super hyvä leffa jonka tahon nähä, nii meen kyllä katsomaan, mutta puhun nyt enemmänkin siitä mitä katson kotona kun ei ole muutakaan tekemistä.

Löysin yhdestä lukemastani blogista vähän samantyylisen postauksen ja päätin itsekin toteuttaa tälläisen. Ehkä tästä on hyötyä teille jos mietitte mitä sarjaa alkaisitte katsomaan ;)  P.s Jokainen näistä sarjoista löytyy Netflixistä! Samalla olisi todella mukavaa, jos kertoisitte mitkä ovat teidän lemppari sarjoja, niin mäkin voisin löytää uutta katsottavaa!

Löytyykö teiltä samoja suosikkeja? 


The Vampire Diaries - Ajattelin aloittaa tästä, koska en edes muista kuinka kauan olen tätä seurannut. Multa löytyy jokainen tuotantokausi DVD:nä kotoota ja odotan jo ensi joulua, jotta saisin 7. tuotantokauden. Tässä on tuota ihanaa rakkaus hömppää, mutta samalla jännitystä, eikä sarjan juonta osaa etukäteen arvata.


Pretty Little Liars - Tämä ja tuo TVD on sellaisia mun pitkä aikaisia sarjoja. Tätäkin olen todella todella kauan jo seurannut ja katson aina uusimman tuotantokauden maksimissaan viikossa. Tää on jotenkin niin jännittävä ja samalla pelottava, mutta ei kuitenkaan liian pelottava ja samalla henkilöiden normaaliakin elämää kerrotaan, joten juuri sopiva sarja mulle.


Gossip Girl - Sarja jonka olen katsonut nyt 3 kertaa alusta loppuun uudestaan. Muistan kun alotin tämän katsomisen, niin ajattelin että ompas tämä outo sarja kun ei oikein pysy juonessa mukana, kun kokoajan tapahtuu niin paljon. Ennenkun huomasinkaan, nii olin jo ihan koulussa tähän ja kaikki tuottarit katottuna.


Teen Wolf - Olen jo ajat sitten katsonut tästä kaikki ne tuottarit mitä Netflixissä on ja odotan vain, että sinne tulisi lisää, jotta pääsen taas katsomaan tätä. Jotenkin tämmöinen ihmissusi, vampyyri juttu vain uppoaa muhun! Tässäkin on jännitystä, seikkailua ja samalla kerrotaan henkilöiden normaalista elämästä.


Ensisilmäyksellä - Poikaystäväni suositteli tätä sarjaa mulle ja samantien kun olin katsonut muutaman jakson, olin aivan koukussa! Nyt olen katsonut koko sarjan läpi ja poikaystäväni lopetti tämän katsomisen kesken, koska alotin häntä myöhemmin tämän katsomisen ja olin häntä aikaisemmin katsonut koko sarjan. Tästä huomaa kuinka nopeasti katson jonkun sarjan joka oikeasti loksahtaa muhun. Pakko vielä sanoa, että tästä sarjasta tuli niin mieleen Frendit, sillä tässäkin on kaveriporukka jonka sisällä tapahtuu asioita, aivan kuten Frendeissä.


Frendit - Ja kuten aikaisemmin jo tähän viittasin, niin tosiaan olen tämänkin sarjan katsonut nytten 4 kertaa läpi ja joka kerralla rakastun tähän sarjaan enemmän! Jos muhun vampyyrit ja ihmissudet uppoo, niin samalla tavalla uppoaa tämmöiset "perus" sarjat joissa ei ole yhtään jännitystä, vaan kertoo normaalista elmästä.


The O.C - Tämä sarja on mulle kyllä semmoinen elämän haaste! Olen aloittanut tän katsomisen valehtelematta 3-4 kertaa, enkä yhdelläkään kerralla ole päässyt ensimmäistä tuottaria pitemmälle. Nyt ollaan poikaystäväni kanssa päätetty, että katotaan tästä sarjasta jokainen tuotantokausi, meni siihen sitten koko elämä! Haha! 

Jos näistä voi jonkun näköisen yhteenvedon tehdä, niin pidän todella paljon fantasia sarjoista ja sellaisista sarjoista joissa kerrotaan ihmisten elämästä. Olen kattonut mu elämän aikana todella todella monia hyviä sarjoja ja tätä kirjoittaessani mulle tuli mieleen ainakin vielä neljä sarjaa jotka olisin voinut tähän pistää, mutta eiköhän nämä nyt riitä! Jos tästä tykättiin, niin voihan olla, että teen part 2 johon sitten pistän ne sarjat mitkä tästä jäi uupumaan. 

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Tältä listalta löytyy kyllä monta munkin suosikkia! HIMYM, Vampire diaries, GG, Frendit, PPL.. <333 Tuota teen wolfia en olekkaan katsonut, ehkä pitäisi sitäkin kurkkasta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa kyllä katsoa edes yksi jakso tuota Teen Wolfia! Siihen jää koukkuun samallalailla ku muihinkin sarjoihin :D

      Poista