18. tammikuuta 2016

BEAUTY PRODUCTS

Heippa! Oon halunnu ihan kauheesti tehä teille tämmösen postauksen missä kerron mitä kaikkii eri ihon- ja hiustenhoitotuotteita mitä käytän tällä hetkellä. Tässä ei ole mitään erikoisia tuotteita, vaan ihan sellaisia mitä saa tavarataloista. 

Onko teillä samoja tuotteita kun mulla? :)


Ostin tuon Rich Shampoon jostain kampaamosta jossa oli loppuunmyynnit. En ole sitä kauhesti kerennyt vielä käyttämään, mutta tämänhetkisen käyttämisen perusteella olen tyytyväinen ja tuo tuoksuu kyllä niin hyvältä! Gliss:n hoitoaine on ollut mulla jo suuri suosikki varmaan viimeisen vuoden ajan. Yleensä ostan joka kerta jonkun eri hoitoaineen, mutta nyt olen tehnyt poikkeuksen ja ostanut vaan tuota.


Nivea Wash Gel on mun luotto meikinputsaus aine! Sillä lähtee niin hyvin meikit ja epäpuhtatudet pois, että en ole uskaltanut kokeilla mitään muuta ainetta, kun tuo on niin hyvä. :D Nyt talvella Lumenen kosteuttava päivävoide on mun päivien pelastus! Suihkun jälkeen naamaa alkaa aina kiristämään ja en tiedä mitä tekisin ilman tuota! Siitä ei jää  tahmeaa ihoa, vaan se imeytyy todella nopeasti ja antaa ihanan lopputuloksen. Samoin EOS-huulirasva on talvisin ihan must juttu, sillä mun huulet kuivuu niin nopeasti, että melkeinpä kokoajan täytyy lisätä huulirasvaa. Heh!


Sain joululahjaksi mun poikaystävältä tuon Viva La Juicy:n Body Lotionin ja oi että, kun se tuoksuu niiiiin hyvälle ja samalla antaa ihanan raikkaan tunteen iholle! Dödöissä mulla ei ole mitään tiettyä merkkiä mitä käytän. Ainoa ehto on se, että sen täytyy olla suihkutettava eikä roll on. Tällä hetkellä mulla on käytössä Adidaksen anti-perspirant jonka myös sain poikaystävältäni, kun hän sai näitä töistä.


Vaikka mun hiukset ei ole kärsineet siitä, että suoristan niitä ilman suoja-ainetta, niin halusin pelata varmanpäälle ja nykyään käytän joko tuota Luxe oil öljyä, joka antaa suoristuksen ajaksi suojan hiuksille etteivät ne vaurioidu, mutta samalla estää sähköisyyttä. Ainoa huono puoli tässä on se, että täytyy aina käydä pesemässä kädet kun tätä on laittanut hiuksiin. Silloin kun mulla on laiska päivä enkä jaksais millään mennä pesemään käsiä, niin käytän tätä Osis+ suoristus suoja-ainetta joka estää myöskin hiusten sähköisyyttä. Tämän huono puoli on haju. En pidä yhtään siitä miltä hiukset haisee tämän jälkeen.


Nää nyt ei sillain kuulu ihonhoitoon, mutta menee tässä samalla kuitenkin. Eli, mun ihan yksi lemppari body mist on tää Vs:n coconut passion. Sain sen viime vuonna ystävänpäivä lahjaksi poikaystävältäni ja vaikka olen sitä siitä asti käyttänyt, niin se ei ole vähentynyt juuri ollenkaan. Ja mun suosikki hajuvesi on Viva la jyicy:n hajuvesi, jonka sain sen body lotionin kanssa samassa paketissa joululahjaksi. En tiedä mitä teen sitten kun tuo loppuu, sillä en millään raaskisi ostaa uutta. :D Täytyy varmaan pyytää lahjaksi joltain sitten tuota, kun tuo loppuu.

Mutta, mitä mieltä olitte tämmöisestä vähän erilaisesta postauksesta? Haluatteko te enemmänkin tämmöisiä "kauneus hömppä" postauksia vai pidättekö enemmän mun edellisistä postauksista? Kertokaa mielipiteenne! 


Love, Heidi

4 kommenttia:

  1. Tuo Luxeoili on vaan niin parasta, vannon kyllä täysin sen nimeen! :)

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Toi nivean washing gel on kyl kiva! Nytkin kylppärissä yks tollanen vaikka yritänkin kuluttaa jotain alennuksista ostettua huonompaa pois :D

    onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, itsekin käytän aina kaikki alennuksista ostetut ekana pois ja sitten vasta käytän taas tuota :D

      Poista