28. joulukuuta 2015

VIIMEISIMMÄT SUOSIKIT ♥

Miten tää aika meneekin näin nopeesti? Juuri äsken oli joulukuun ensimmäinen päivä ja vielä 27 päivää mun synttäreihin, mutta nyt se päivä on vihdoin tullut jollon mä täytän 18 vuotta. Tätä on tosi vaikeeta kuvitella, etten enää oo se "junnu" joka jää kaikista asioista paitsi, vaan nyt saan osallistua kaikkiin samoihin asioihin kuin kaverinikin.Tätä on jotenkin tosi vaikeeta kuvitella et mäkin oon jo 18 vuotta!

Mutta... nyt mennään itse aiheeseen. Näin synttäreiden kunniaksi ajattelin kertoa teille mun viimeaikaiset suosikit ja ostokset mitä olen joulukuun aikana ostanut.

Onko teillä samoja suosikkeja kun minulla?


Kuten jo aikasiemmin oon kertonut, oon ihan hullaantunut villapaitoihin nytten ja tämä vasemmalla puolella oleva on mun lemppari tällähetkellä. Siinä on tuollainen ihanan pitkä kaulaaukko, jonka takia tää onkin mun yks suosikki! ♥

Nyöripaidan ostin joulukuun puolivälissä, sillä olin himoinnut noita paitoja jo monta kuukautta ja nyt vihdoin löysin itsellenikin sellaisen!


Oon innostunut ostamaan kaikkia kivoja puhelimenkuoria ja tämän hetken lempparit on nämä Superman kuoret jotka tilasin netistä ihan parilla eurolla.


Massaa, massaa ja massaa... mutta se ei mua haittaa, sillä tää on mun lemppari kello tällähetkellä! Tätä ei varmaan tarvitse enempää esitellä. :D


Kynsilakat! Nämä kolme on mun tänhetkiset lemppari kynsilakat jota käytän. Melkein joka viikko vaihtuu kynsien väri näiden kolmen lakan välillä. :D

Jos jäi jokin asia askarruttamaan, niin vastaan ilomielin kysymyksiinne kommenteissa. ♥

Love, Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti