14. joulukuuta 2015

SNEEKPEAK OF MY ROOM

Mä en oo ikinä vaihtanu mun huoneessa huonekalujen paikkaa, mutta sitä enemmän olen sisustanut huonettani pienillä asioilla. Haluaisin mun huoneesta "täydellisen", mutta en edes tiedä millainen olisi mun täydellinen huone :D Välillä olen todella tyytyväinen mun huoneen järjestykseen ja välillä tekee kokoajan mieli muuttaa sitä, jotta olisin joskus tyytyväinen siihen.  

Tällä kertaa keksin pistää mun lipaston päälle (jonka muuten olen itse maalannut valkoiseksi, koska puun värinen ei mielestäni sopinut tänne) kynttilöitä, taulun, kasvin ja lampun. Olen ihan hurahtanut nyt talvella vaaleisiin kynttilöihin ja poltan niitä melkein kokoajan kun olen huoneessani. Myös tuollaiset tsemppi taulut ovat todella kivan näköisiä ja antavat positiivisuutta päivään. 

Etsin nettikaupoista tuollaista tekstiä tuntikausia, kunnes tajusin, että voin ihan yhtähyvin etsiä kyseisen tekstin PDF muodossa ja tulostaa sen! Hyvä idea, eikö? ;)

Millainen olisi teidän unelmien huone/talo?
Entä, haluaisitteko minun tekevän kokonaisen huonepostauksen?




Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Kokonainen huonepostaus olis todella kiva, sillä sun huone näyttää aivan ihastuttavalta ♥

    http://viiviviljaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! VOi olla, että jossainvaiheessa teen sen! :)

      Poista