21. joulukuuta 2015

MY PLAYLIST

Nyt on vuoro kertoa mun tämän hetkisiä suosikki kappaleita mitä kuuntelen. Spotify on ollut alusta asti mulle se #1 paikka mistä musiikkia kuuntelen ja täytyy myöntää, etten osaisi enään kuunnella musiikkia mistään muualta, sillä olen niin tottunut Spotifyhin.

Onko teillä koskaan ollut semmoista tunnetta, että oman soittolistan biisit on kuunneltu jo ihan "puhki", mutta sillä hetkellä ei tunnu mistään löytyvän uusia hyvä kappaleita? Mulle tää on hyvin tuttu ilmiö ja siitä syystä haluaisin teiltä rakkailta lukijoilta apua. Voisitteko kertoa kommenteissa teidän tämänhetkisiä suosikki kappaleita, jos vaikka niistä tulisi myös mun uusia suosikkeja?

Toivon, että autatte mua tämän asian kanssa, mutta mennään nyt pitemmittä puheitta, tässä on mun tämänhetkiset kuunnelluimmat kappaleet!

Onko teillä samoja suosikki kappaleita?


 

Love, Heidi

2 kommenttia:

  1. Multa löytyy pari samaa suosikkikappaletta mitä sullakin on! Löysin pari uuttakin biisiä. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua! Mitä uusia biisejä löysit? :) Sulla on tosi kiva blogi! Varmasti alan lukemaan :)

      Poista