9. joulukuuta 2015

IN & OUT

Kuvat: We heart it
Nyt on tullut mun vuoro kertoo teille mun tän hetkiset in ja out asiat. Näitä postauksia on näkynyt nyt muutaman viikon sisällä melkein jokaisessa blogissa ja sen inspiroimana tahdoin itsekin tehdä tälläisen. Muistakaa, että nämä on mielipide asioita, joten jos olet erimieltä kuin mä, niin se on täysin ok!

Onko teillä samoja in ja out asioita? ☺

ADIDAS
Adidas on ollut muodissa sillon kun mä olin ala-asteella ja musta on jotenkin tosi kiva huomata, että nyt se on taas yksi suosituimmista merkeistä. Ite tykkään eniten niistä fudis housuista ja juoksuhousuista mitä Adidaksella on.

 LETIT
Oon jotenkin ihan rakastunut tällähetkellä kaikkiin eri letteihin, mutta en itse osaa tehdä muuta kun perus letin, joten jos haluan jotain muuta, täytyy kääntyä kavereiden puoleen. heh! 

 VILLAPAIDAT
Syksyisin ja talvisin rakastan isoja ja pehmeitä villapaitoja! Ja ne on mun suuri suosikki myös tänä talvena.

PITKÄT KYNNET
Oon ihan hurahtanut nyt pitkiin kynsiin ja varsinkin valkoiseen kynsilakkaan. Tästä syystä oon itekin alkanu kasvattaa mun kynsiä ja toivon, että ne olis vielä joku päivä tuollaiset mitä yllä olevissa kuvissa. 

 ENERGIAJUOMAT
Muistan, kun yläasteella oli jotenkin tosi "cool", jos osti energiajuomia ja joi niitä koulussa. Nykyään en tykkää niistä yhtään.

 PUHELINTA SUUREMMAT KUORET
En oo ikinä oikein tälläisistä kuorista tykännyt. Myönnän että jotkut tälläiset kuoret ovat tosi söpöjä, mutta en voisi itse sellaisia käyttää. Tuntuu, että se puhelin hukkuu noihin kuoriin. ☺

 LUONNOTTOMAT SILMÄT
Mun mielestä tälläiset luonnottoman väriset silmät on välillä todella rumat esimerkiksi joissain Ig kuvissa, kun on käytetty värillisiä piilareita. En vain tykkää näistä...

LIIKAA TATUOINTEJA
Pienet yksittäiset tatuoinnit ovat todella kivoja, mutta jos koko keho on tatuoitu, niin se ei iske muhun millään tavalla.


Love, Heidi

14 kommenttia:

  1. Adidas on kyllä sulattanut munkin sydämen täysin, niiltä löytyy tosi kivoja kuoseja nykyään :) Kiva postaus tämä!

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kaikki täällä ihan samalla tavalla menee! Itse en omista adidasta yhtään mutta ei oo pahan näkösiä, päinvastoin pidän! Miksihän en omista yhtään?:') nää on huippuja postauksia, alkaa itsekin tehdä mieli postata tällainen kun näitä tosiaan on alkanut näkymään useassa blogissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joululahjaks pyydät adidasta, nii sitten omistat!:D

      Poista
  3. Mulla on ihan samat jutut kun sulla! Adidas on ihan ehdoton lemppari♥ Nämä in ja out postaukset on kyllä niin kivoja. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Joo mäkin oon tosi samoilla linjoilla! Ja sama toi energiajuomajuttu, pari vuotta sit join niitä ihan innoissani, mut nyt se hajukin ällöttää :/

    VastaaPoista
  5. Ihan samaa mieltä kaikista näistä! :)
    http://aliisannika.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
  6. Oon aika samoilla linjoilla! Varsinkin neuleet iskee kovasti minuunkin ja letit!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Letit ja neuleet! voisin joka päivä pistää letit ja pukea neuleen päälle!!

      Poista
  7. Huippu postaus :) Ja en kyllä tiedä, että onko liikaa tatuointeja koskaan ollut in :D
    Mutta pitkät kynnet todellakin in! Rakastan *o* ♥

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla ainaki yhes vaihees iski, jos miehen kroppa oli tatuoitu (esim. joissain leffoissa). Mutta ei kyllä enään :D

      Poista