23. marraskuuta 2015

NIKE ROSHE RUN

Muutama viikko sitten tilasin netistä Niken Roshe Run kengät ja olen niiin rakastunut! Nyt loppuvuodesta olen alkanut ostamaan tosi paljon erilaisia "kesä" kenkiä ja ensi kesänä saattaa olla vaikeus valita mitkä kengät pistää minäkin päivänä jalkaan, haha! Nää Niken Rosherun kengät on tällähetkellä mun lempparit ja toivon, että toi vesisade loppuis pian, jotta kerkeisin käyttää näitä vielä ennen kunnon pakkasia. Näillä on tosi mukava kävellä pitkiäkin matkoja ja jalkoja ei ala ollenkaan särkemään, vaikka kävelisi koko päivän.

Millaisia mielipiteitä teillä on näistä kengistä?

HOT vai NOT






8 kommenttia:

  1. Niin kivat kengät, ottaisin itse mielelläni myös omaan kaappiin ♥ Mistä tilasit? :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aliexpress sivustolta tilasin ja vaikka makosi vaa muutaman kympin, nii laatu on kyllä hyvä!! :)

      Poista
  2. Multa löytyy samat kengät ja olen aiva rakastunut niihin! Hot ehdottomasti <3

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäkin oon ihan rakastunu noihin, mut en oo viel kerenny ulkona käyttää ollenkaa :(

      Poista
  3. heii vähän sulonen blogi sulla! ja ihanat noi kengät <3 jäin seuraileen x

    http://jonnaingelise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos paljon! <3 Mukava kuulla että sain ihanan uuden lukijan! :)

      Poista
  4. Noi on ihan täydelliset! :)

    lauraansku.blogspot.fi

    VastaaPoista