14. lokakuuta 2015

14102015

Blogin alotus on aina ollu mulle vaikeeta, mut nyt ku en oo moneen kuukauteen kirjottanut tänne mitään, niin tää alotus on vielä vaikeampi..
Syynä siihen miksi en ole tänne nyt kirjottanut on se, että alotin kesällä lukemaan ylppäreihin ja muutenkin oli nii paljon kaikkea tekemistä niin päätin etten tästä blogin pitämisestä ota ylimääräistä stressiä.

Mitä mulle nyt sit kuuluu?
No, ylppärit on selätetty ihan ookoo tasolla ja kausi on alkanut erittäin hyvin. Pelaan tällähetkellä Hyvinkää ringeten edustusjoukkueessa ja olen 100% tyytyväinen mun valintaan siirtymisestä Hyvinkäälle. Viikoilla mulla on vähän  vähemmän koulua kun yleensä, sillä kaikki tämän jakson kurssit olen jo käynyt, joten sain vain yhden kurssin tähän jaksoon. Illat mulla menee reeneissä ja viikonloput pelireissuilla. Kesällä olin kaksi viikkoa Amerikassa ja vietin aikaa kavereiden ja poikaystävän kanssa.

Tässä vielä muutama syksyinen asukuva. Mitä mieltä olette asustani? :)





Love, Heidi

3 kommenttia:

  1. Vähän kiva asu!😍 ja kiva kun alotat taas bloggaamisen näinkin pitkän tauon jälkeen, sun blogia on ollu aina niin kiva lukee! Mulla on vähän jäänyt toi blogin kirjoitus, ja se onkin nyt tauolla.. :D kumpa mullekin tulis taas inspiraatio kirjoittaa niinkun sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuntuu oudolt pukeutuu tollai "aikuismaisesti" mut samaa aikaa siit saa itseluottamust! :D Kiva ku oot jaksanu lukee tätä ja nyt tiiän etten ihan yksin tätä lue xD Joo luin just su blogist et oot tauolla, oon lukenu su blogii kyl kokoajan ku sinne oot kirjotellu nii olis kiva jos löytäisit inspist jatkaa sitä! :)

      Poista
    2. Haha älävaan! Mut toisaalta tykkään nii pukeutuu vaa verkkareihin ja urheilullisesti, ja joo et tosiaan lue tänä yksin! :D

      Poista